Képgyár

"Ilyet én is tudok csinálni."
"Ezt nevezik művészetnek?"
"Régen bezzeg tudtak festeni."
"Na, ezt én is kiraknám otthon."
"Afrikában közben éheznek."
Fotó, képzőművészet, építészet, látható és láthatatlan dolgok.

Friss topikok

IndaFotó képek

Linkblog

Rongálással vádolják a Kétfarkú Kutyapárt vezetőjét

2009.10.07. 13:52 Földes András

Tüntetésbe futott bele szerdán a nyolcadik kerületi rendőrkapitányságot elhagyó K. Gergő, akit kampányplakátok rongálása miatt idéztek be. A tüntetők „Kihúzta a struccom fejét a homokból”, „Szórakoztatni bűn” és „Szappanbuborék-tolvaj!” feliratú táblákkal szembesítették a street artost.

A demonstrálók a Kétfarkú Kutyapártot alapító utcai művész egy korábbi akcióját idézték meg. Az Általános tüntetésen olyan egyetemes dolgok mellett és ellen vonultak fel több százan, mint hogy „Éljen a giccs”, „Ebédelni mentem”, vagy „Fej, tor, potroh!”
 
 
A mostani demonstráció szomorúbb volt, egyrészt, mert az utcán csak heten-nyolcan álldogáltak tábláikkal, másrészt, mert az apropó is konkrétabb volt. Az outdoor felületekkel foglalkozó Intemédia Kft. tett feljelentést az EP-kampány hirdetéseinek megrongálásáért.
 
A rendőrség K. Gergőt azonosította rongálóként, aki videónkon is feltűnt, amint bohócarcot ragaszt Bokros Lajosnak, és Fidesz szavazóvá teszi BB Kinget.
 
Az ígérgetést és a politikai plakátok debilitását kifigurázó gerillakampány nem szokatlan téma a nemzetközi street artban, de K. Gergő az egyetlen, aki arccal is vállalja műveit.
 
Ennek köszönhetően az elkövetőt megtalálták és beidézték. A rendőrség szakértőt kért fel, aki megállapította, hogy a rongálással 30 ezer forint értékű kár keletkezett. A fenti összegen felül K.-nak ki kell fizetnie a szakértői vizsgálat 35 ezer forintos díját.
 
 
A tettest a rendőrség rabosítani is fogja, azaz nyilvántartásba veszik, de mivel a kapitányságon senki nem ért rá, egy későbbi időpontban kell majd leadnia ujjlenyomatát. Az ügy várhatóan bíróság elé kerül, pénzbüntetéssel is sújthatják az elkövetőt.
 
A Kétfarkú Kutyapárt vezetője ellen folyik egy másik per is. Ott a MÁV a felperes, és rongálással vádolja K.-t, mert névjegykártya méretű matricákat ragasztott ki a vasúti kocsikban, „A vonatokat direkt nem takarítjuk. MÁV” felirattal. A vád rágalmazás.
 
Korábbi videónkból kiderül, mit követett el K. Gergő.
 
 
További videók a Kétfarkú kutyapártról itt és itt

187 komment · 2 trackback

Címkék: budapest street art kétfarkú kutyapárt

A bejegyzés trackback címe:

https://kepgyar.blog.hu/api/trackback/id/tr441433927

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: ReE? 2009.10.08. 02:43:01

..mondjuk, ha az ember jobban belegondol, logikus mindez, valahol kegyetlenül logikus: sem az intermédia, sem a pécsi pöcs, sem a máv, nem kereskedelemből szerzi a jövedelmét. Mind-mind bejáratott bizniszekben úszkál, előre lezsírozott üzletekből csipe...

Trackback: Szellemi söpredék-e az intermédia kft. és az outdoor rt. az epamedia csicskája? 2009.10.07. 20:59:51

Igen, szellemi söpredék az intermédia kft. és az outdoor rt. az epamedia csicskája - ehhez sokat hozzáfűzni nem lehet. A pécsi bumeráng és a máv-os tufa után az intermédia kft. is beállt a hulladékok sorába, a valóditaplók közé. Mert megérdemli. Index ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eezandwizz 2009.10.07. 15:41:34

@szender:

ebben teljesen igazad van, az Intermédia sem túl okos, mert ezt simán, magára nézve pozitívan is kihasználhatta volna.
Nem akarok tippeket adni egyik rémes (gazdasági)társaságnak, vagy politikusnak, de a legtöbbet éppen azzal érnének el a maguk szempontjából, ha mellé állnának, nem ellene fordulnának....

portis · http://www.online-szallas.com 2009.10.07. 15:44:21

Én birom a KKP-t , Szegeden mindig vadászom a plakátjaikat , nagyon jók!

Ugyanakkor a cégem szokott az intermédiánál hirdetni , ha az én plakátommal müveli ezt valaki (ami egy vagyonba kerül) azt kevésbé látom viccesnek!

Knut 2009.10.07. 15:45:18

epamedia.hu -ról

Intermédia Kft.

Cím: H - 1097 Budapest, Illatos út 9/a
Postai cím: H - 1097 Budapest, Illatos út 9/a

Telefon: 00 36 1 280-6435, 00 36 1 280-6439
Telefax: 00 36 1 280-6446
E-mail cím: citylight@intermedia.hu
Honlap: www.intermedia.hu

Pikk Dáma ♠ 2009.10.07. 15:45:24

@Hegyi:

még egyszer megkérdezem: ismered a többi akciójukat is, vagy csak ezt az egy videót nézted meg?
mert ez alapján úgy tűnik, kurvára nem ismered azt, amit csinálnak. vagy ennyire hüje vagy, de látod, én előbb jóindulattal az előbbit feltételezem:)

Ленина · http://szanalmas.hu 2009.10.07. 15:46:55

Jó srác. Több kellene belőle, hogy ez a röhejes öntelt magyar közélet kapjon egy kis leckét. Az ilyeneket baszogatják, a kerálykodó cigány, aki befenyíti a rendőröket, meg vígan bulizgat valahol..

Hegyi 2009.10.07. 15:49:40

@Pikk Dáma ♠ / bip-bip: bocs azt hittem ez kiderült abból amit írtam, ismerem a műveiket. Ezért is mondtam, hogy a mennyiség miatt néha kijön pár valóban vicces dolog. pl valaki linkelete a nagy magyarország alakú még kisebb magyarországot.

kaqxar 2009.10.07. 15:57:11

@eezandwizz:
politikus lehet hogy jól jönne ki belőle. az intermédia nem hiszem
mit szólnának a hirdetők, ha vigyorogva odaállnának a mellé a srác mellé aki viccet csinál a hirdetéseikből?

Pikk Dáma ♠ 2009.10.07. 15:58:58

@Hegyi:

én kaptam 'guided tour't Szegeden egy nagyon kedves barátnémtól, és megmutogatta az ottani -sokszor már sok éves- akcióikat, falragaszaikat, stb. Kevés ennyire lényegretörő társadalomkritikát látni humorral és kreativitással vegyítve, szerintem ez egészen egyedülálló Magyarországon.

feminimal 2009.10.07. 16:00:07

@Todward: egész biztosan nincs photoshopozva egyik kép sem, ilyen girbe-gurbára sikerültek a táblák alapból. üdv: Kihúzta a struccom fejét a homokból!

alpine110 2009.10.07. 16:01:03

számlaszámot! én is beszállnék a támogatásba. magyarázatot ez nem igényel!!

lápi lidérc 2009.10.07. 16:01:13

@OftF:
10-20 Ft-ot nem érdemes, többe kerül akár a banki átutalás, akár a rózsaszín csekk.

@Frederic Hanry:
Még hogy 4, de hogy emlékeznének a 7-11 évvel ezelőttiekre (ezek közül is főleg a 2002-es választási időszakra ).
Na mindegy, nyer a Fityisz, de lesz még itt Orbán, takarodj! is legkésőbb 2012-ben, mert akiket az utcára vitt, akkor is ott maradnak, ha ő lesz kormányon.

Kicsit Bob · http://anyamnak.blog.hu/ 2009.10.07. 16:02:43

Milyen kárszakértő nem hagyja abba a kárszakértést két perccel azután, hogy rájön, hogy ha végigcsinálja a munkáját, akkor annak a díja meghaladja a kárértéket?

lápi lidérc 2009.10.07. 16:02:51

@Hegyi:
Nem baj, cimbi, kellenek a hozzád hasonló hülye fafejek is, különben nem lehetne mihez mérni a többit.

Hegyi 2009.10.07. 16:03:24

@Pikk Dáma ♠ / bip-bip: neked tetszik, nekem nem, ennyi.
Szerintem nem több vagy jobb, mint az általa is elítélt reklámok amik kisajátítják a közteret és akaratod ellenére tolják a képedbe amit ők akarnak.

eezandwizz 2009.10.07. 16:05:38

@kaqxar:

ok, ebben igazad van, de közben két dologra gondolok. 1/ Akkor a konkrét plakátokat kirakóknak (azaz a hirdetőknek) kellett volna a Gergőt "feljelenteni" -- ők nem tették, mert lehet, hogy tudták, hogy ez hülyeség. 2/ Az Intermédia is ügyesebb lehetne és lehetne több humorérzéke.

Persze a legnagyobb baj így is az, hogy ezekre a piszlicsáré dolgokra van idő és pénz, míg a fontos dolgokra nem. Pl. a 2-es villamos vonalán a Zsil utca és a Vágóhíd közötti szakaszon valaki/k rendszeresen átírja a plakátokat és az egyéb felületeket antiszemita és egyéb rasszista felriatokkal -- azt elkapták már?

OftF 2009.10.07. 16:06:32

@lápi lidérc:
Persze, nem érdemes kivitelezni.

portis · http://www.online-szallas.com 2009.10.07. 16:11:39

@eezandwizz:

Nem ...a hirdető az intermédiával áll szerződésben , ha nem látszik a hirdetése (akármi miatt) akkor nem fizet , mert az intermédia szerződést szegett.

elmoro 2009.10.07. 16:12:41

@Hegyi: kár feszülni, előbb el kellene jutni arra a szintre, hogy érted is, ami történik, felismered a humor az eddig általad ismertétől eltérő formáját stb. mert amit eddig mondtál, azzal azt igazoltad, hogy abszolút nem vagy képben.
banksy, vagy k. gergő cuccainak a lényege, hogy az utcán van. ha azt mondod, "egy weboldalon lenne", azzal azt is mondod " én ehhez az egészhez kurvára nem értek és fel sem fogom" - és ez csak egy kiragadott példa a kifogásaid közül, a többiből is ez derül ki :) vagyis nem vagy kompetens. na, röviden: szállj ki a diskurzusból, képezd magad, aztán gyere, szólj hozzá - legyen az első megszólalás a vizsga - aztán majd meglátjuk.
előre is bocsánatot kérek, ha megbántódnál, de nincs valami jó napom, ennél finomabb nem tudtam lenni. szia!

kaqxar 2009.10.07. 16:13:50

@eezandwizz:

csak ugye a srác arccal és névvel vállalja a dolgokat. ez a nagy különbség. a lajtán túl sem találsz sok ilyet.

egyébként egyetértek.

lápi lidérc 2009.10.07. 16:15:32

@OftF:
Szerintem félreértesz.
1000 Ft-nál kevesebbet nem érdemes küldeni.

eezandwizz 2009.10.07. 16:15:41

@portis:

Ok, és nem kötözködésből mondom -- de ha az intermédia nem önhibájából szegett szerződést, akkor is?

W Joe 2009.10.07. 16:16:49

Tehát nem igaz, hogy direkt nem takarítják a vonatokat?
Akkor véletlenül nem takarítják ezek szerint. Merthogy koszosak és büdösek, az biztos.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.10.07. 16:17:23

Javaslom, ha K. Gergőt valóban pénzbüntetésre ítélik, tegye közzé számlaszámát, ahová a párt eszméinek hívei elküldhetik hozzájárulásukat. Ha túl sokat küldenénk, a többlet az anyagköltségeire menjen. A magam részéről, ha tényleg sor kerül erre, 1000Ft-ot ajánlok.

ginho 2009.10.07. 16:18:17

nyugi erre az intézkedésre is lesz mkkp válaszgegg.

Pikk Dáma ♠ 2009.10.07. 16:20:23

@Hegyi:
á, hagyjuk, télleg. ami nem megy, nem megy...

Hegyi 2009.10.07. 16:21:47

@elmoro: de meg kaptam most, mit is kell ilyenkor írni? Ja meg van. Leülhetsz, egyes!

eezandwizz 2009.10.07. 16:22:16

@kaqxar:

igen, ebben még én értek egyet veled :-)

portis · http://www.online-szallas.com 2009.10.07. 16:22:39

Nemtudom... gondolom nem kerül bíróság elé a dolog , mindenesetre az Intermédiának kárpótolnia kell az ügyfelet.

Az tuti hogy én mint hirdető , rögtön az intermédiát veszem elő nem szaladgálok sehová ha valami gáz van a hirdetésemmel.

Hegyi 2009.10.07. 16:23:17

@Pikk Dáma ♠ / bip-bip: nem baj, ha nem megy, kicsit pihentesd aztán holnap is próbáld meg hát ha felfogod.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.10.07. 16:27:33

@Rocky: Ugyan! Amikor majd az unokáid megkérdik, hogy nagypapa (vagy nagymama) te mit csináltál fiatalkorodban, akkor azt válaszolod majd rá, hogy voltam olaszba' síelni?
Annál azért jobb sztori, hogy könnygázzal pofánlőttek a rendőrök, és kergettek a Deáktól egészen a Dohány utcáig, arra már nem is emlékszem, hogy miért.
Vagy amikor kiszabadítottuk a börtönből K. Kovács Gergőt, egy rendőr úgy fejbesuhintott gumibottal, hogy csak két nap múlva tértem magamhoz.
Ebből az elsőt én már teljesítettem, eddig egy-null ide. Hozd be a lemaradást.

Pikk Dáma ♠ 2009.10.07. 16:28:16

@Hegyi:

nem nekem nem megy, de télleg hagyjuk. és nem azon vitázunk itt, hogy egy poén tetszik-e valakinek, avagy sem. Remélem, idáig azért eljutottál.

saci02 2009.10.07. 16:29:03

@Hegyi: Ismered Kolumbusz tojasat? Vegulis o sem csinalt nagy valamit, csak elindult nyugatra, aztan ott volt az a fold. Aztan meg visszajott. Nem egy nagy eresztes....

A tojason legy szives gondolkodni!!!

Terézágyú 2009.10.07. 16:29:17

Most akkor ez a Kétfarkú Kutya Párt, vagy a Kétfarkúkutya Párt, vagy Kétfarkú Kutyapárt???

Mer nem mindegy.

Roberto1 2009.10.07. 16:30:46

@Rocky: Ki gondolta volna, hogy egy fanatikus, balfasz, pöcs fideszes fog megint agresszívan előjönni és fröcsögni azzal, hogy ez kérem mind a komcsik miatt van! Engedd meg, hogy megkérdezzem, drága Orsós Viktorodnak a pucérseggűből hogy sikerült két évtized alatt megvennie fél Tokajt? Becsületes munka, mi? Pöcs...
ui: mielőtt még jönne a komcsizás, azt az oldalt is gyűlölöm, de ettől még ez a garbós cigó nem lesz szimpatikusabb... és én is várom, hogy a fidesz kerüljön hatalomra, mert ugyanezt fogja az is csinálni MEGINT, de akkor legalább ez a sok gyökér kussol majd...

68nyara 2009.10.07. 16:31:11

Nem igazán értem ugyan az ilyen 30000-es dolgok után lihegő rendőröket, akik közben sokkal nagyobb dolgokkal nem foglalkoznak, de azt sem értem, hogy a MKKP-nak azon kívül, hogy poénra veszi a pártokat, és mélyenszántó társadalomkritikát fejt ki, van valami megoldási javaslata is? Tényleg nem tudom, valaki adhatna valami támpontot, hogy mint párt pontosan milyen intézkedéseket hozna ha hatalomra kerülne? Komolyan érdekel, minden kötözködés nélkül.

Hegyi 2009.10.07. 16:33:24

@Pikk Dáma ♠ / bip-bip: nem, neked nem megy. De hagyjuk, nőj fel inkább végre.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.10.07. 16:35:15

@Hegyi: Oké, ez már hivatalos: NINCS humorérzéked. Semmi gond, egy csomó embernek nincs, ez veleszületett tulajdonság, nem kell szégyellni.
Csak akkor mondd inkább azt, hogy neked nem tetszenek ezek, mert nem érted miről szól.

Hegyi 2009.10.07. 16:35:17

@saci02: de okos vagy, leszel a legjobb barátom?

portis · http://www.online-szallas.com 2009.10.07. 16:35:36

@portis:
Gondolkoztam rajta , valószínüleg megnyerné a hirdető a pert , az intermédia meg a kárt továbbhárítaná arra aki tönkrevágta a hirdetést.

Amugy olcsón meguszta a srác , képzeljük el hogy nyitok egy pékséget , meghirdetem a nyitást , valaki meg kiirja a plakátomra hogy a zsömlém szarral van töltve. Beperlem tizmillára az intermédiát , mivel csődbe ment a pékségem , a hirdetési kampánnyal pedig őket bíztam meg.
Az intermédia nem tud mit csinálni , feljelentést tesz , aztán meg majd lesz valami....

Hegyi 2009.10.07. 16:36:52

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer: :D hát ez kurva jó, hogy beszóltál most neki, mennyire megkapta most! A kis köcsög!
Hé, várjunk, ez nekem szól?

saci02 2009.10.07. 16:38:52

@Hegyi: Semmi bajom veled, csak ugy tunik eleg eletunt filozofia szorult beled. Bar mar felszolitottak, de en is meghallgatnek toled egy jo viccet :)

Pikk Dáma ♠ 2009.10.07. 16:39:36

@Hegyi:

igen, igazad van. mindenki szemben autózik az országúton, csak én megyek a jó oldalon...

kaqxar 2009.10.07. 16:42:04

@68nyara:
ennyire azért nem kell komolyan venni. nem párt. csak annak nevezi magát. pártalapításhoz, hogy bejegyezzenek valami programféle kell, az itt nincs. csak társadalomkritika. rámutat dolgokra. visszásságokra. mittomén. nem akarja megváltani a világot.

asszem

Hegyi 2009.10.07. 16:42:45

@Pikk Dáma ♠ / bip-bip: értem már! Ahogy a jobbra tarts úgy a kétfarkú elismerése is kötelező. Ez mindent megmagyarázott, köszönöm!

Pikk Dáma ♠ 2009.10.07. 16:45:20

@Hegyi: megint nem érted, de nem baj, nekem úgyis mennem kell, majd valaki átveszi biztos. vagy inkább ne.

theutat villám 2009.10.07. 16:46:56

mkkp for president

egyebet nem tudok elmondani

OftF 2009.10.07. 17:04:51

@68nyara:
Nem kell neki megváltania a vilgot.
Már az elég, ha minél több embernek felnyithatja a szemét, majd ezek közül valaki kitalálja a megoldást. De amíg az utca embere birka, addig tényleg nem lesz itt semmi.
Mondjuk úgy, a józan ész esélyeit növeli, s mindegy, hogy mennyire, az irány a lényeg.

vajdapeterutca 2009.10.07. 17:06:01

Sziasztok!

A demokrácia pénzbe kerül, ahogy a szórakozás is. Hát akkor fizessünk!

Nagyon kérem, aki ért hozzá, hogy jogilag rendben legyen, és bizalmi kétely se merüljön fel, hozzon létre egy számlaszámot. Talán egy alapítvány elkülönített számlája is megtenné egyelőre. Egyáltalán nem baj, ha az összegyűlt pénzből a jövendő anyagköltségekre is telik majd. Szégyellem, hogy a szervezésre én most nem érek rá, de fizetni fogok feltétlenül, sőt többet fizetek, mint ha szervezném is. Nos, ki szervezi?

A rendőrség talán csak teszi a dolgát. Talán a reklámcég is. Az MDF... nos, azt már nem tudom. Például a Józsefvárosi Önkormányzat MDF-es képviselője, akinek a neve Kerekes Pál, a Művelődési, Emberi Jogi és Kisebbségi Bizottság elnöke, szerintem felkészületlen és megfáradt ember. Az iskolaügyi problémákhoz, melyekben döntéseket hoz, a jegyzőkönyv alapján úgy gondolom, nem ért, állampolgári bejelentésre nem válaszol. Ha érdekel, ne higyj nekem, nézz és kérdezz utána!

Dekatlon 2009.10.07. 17:07:06

@Hegyi: Megpróbálom én is elmagyarázi.
Van itt ez a kétfarkú. Van neki egy humora. Ez vagy bejön neked, vagy nem. Ez az első réteg. Ez ízlés.
Aztán van az, hogy közérthető formában, őszintén, ezekről a dolgokról nem nagyon találsz mást. Rámutat a társadalom hibáira, és nagy nyilvánossággal teszi. És ez jó. Jó, hogy van ilyen. Akkor is ha középiskolás stílusban. Végülis sokkal több lesz.

maursch 2009.10.07. 17:09:25

Hol van itt "társadalomra veszélyesség" T. Rendőrség?!?

A feljelentő és a rendőrség magatartásáról eszembe jut az az iránymutató mondás miszerint "a lelkes hülye a legveszélyesebb mind közül".

vajdapeterutca 2009.10.07. 17:10:23

Kiegészítés még egyszer, asszem nem ment át: itt csak azért MDF, mert a plakátrongálás fő károsultja ez a párt volt.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.10.07. 17:20:44

@vajdapeterutca:

Láttad te mennyire hasonlót írtam?

Szerintem nem kell sokat szervezni. Neki magának kellene megadni erre egy számlaszámot, ha úgy alakul, a többi bizalom kérdése amit az adott esetben símán meg lehet adni.

S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2009.10.07. 17:21:01

Szerintem teljesen felesleges pártokkal dobálózni. egyik olyan, mint a másik. Ugyanazt akarják. Pénzt. Csak máshogy nevezik őket, és más eszközökkel dolgoznak. Olyanok, mint a rivális bandák pl. New Yorkban. A Fityesz a könnyen manipulálható embereket küldi az utcára, míg háttérben maradnak, a vörösök meg bizniszek mögé rejtik a dolgot.

De nem is ez a lényeg. K.Gergőt több reklámügynökség is kereste már, és visszautasította őket. Ha elfogadná az állást, magát tagadná meg.

Valaki kérdezte, hogy ok, hogy felhívja a figyelmet a dolgokra, de tud-e jobb megoldást a problémára.
Erről a középkori udvari bolond jut eszembe, jó értelemben. Neki általában nem az volt a feladata, hogy pofára essen, stb, hanem ha kellett kigúnyolta az uralkodót, és az uralkodó más, elég sarkított szemszögből látta a dolgokat. Segített neki, hogy más oldalról is megismerje a problémát. Csak az akkori uralkodók figyeltek is erre. És mit kapott az udvari bolond ezért? Többek között, megmaradt a feje, nem úgy mint a legtöbb tanácsosnak aki bűnbak lett.
Itt viszont szegény Gergő veszti el a fejét. Bolond világ.

NickNickNick · http://nemzetiagyhalal.blog.hu/ 2009.10.07. 17:22:35

én, akármi lesz, a kétfarkú kutya pártra fogok szavazni a következő választásokon.

S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2009.10.07. 17:23:05

@Nick_: Ezen már én is gondolkoztam....

portis · http://www.online-szallas.com 2009.10.07. 17:29:29

@maursch:

--Hol van itt "társadalomra veszélyesség" T. Rendőrség?!?--

Szó nincs erről , egyszerüen kárt okozott egy cégnek az feljelentette neki meg ki kell fizetni... ennyi!

Mondom , járhatott volna rosszabbul is!

vajdapeterutca 2009.10.07. 17:30:53

@A Nép - Te vagy!

Ha ő adna meg számlaszámot, attól tartok, az APEH küldhetné a következő idézést... Lehet, hogy nincs igazam, de azt hiszem, jobb volna üzembiztosabb, tartósabb megoldás.

A Kétfarkú Kutyára szavazni pedig nyilván lehet - én 2006 óta gyakorlom vidáman -, a szándékos érvénytelen szavazat nyugati kultúrájának szellemesebb és tartalmas formája.

mate6 2009.10.07. 17:33:13

Ne legyenek mar illuzioink..az Intermedia abbol el, hogy a megrendelok igenyei szerint jar el..mint mindenki mas. Kiveve mondjuk a Rendorseget, akik abbol elnek, hogy a gergohoz hasonlatos nagy kaliberu szuperbunozoket gyorsitott eljarassal...stb. A KKP-t viszont magam is kedvelem, tenyleg jo lenne valami alapot letrehozni, hadd "rongaljanak" csak tovabb..:D

Illés Béla 2009.10.07. 17:58:43

Ez a szitu olyan mintha ez után a klip után,perelne a Slipknot...de nekik nyilván van humorérzékük.
Nézzétek meg érdemes. :)

youtube.com/watch?v=n_w0iN_xG0U

iparterves 2009.10.07. 18:08:05

Az kinek a munkája, hogy "Szavazz érvénytelenül"? Nem az övék?

bigyibogyo 2009.10.07. 18:16:38

lesz donate gomb reszemrol is megy egy keves :)

Art Mooney 2009.10.07. 18:17:30

mennyire szomoru mar, h ennyire nincs humorerzekuk, onkritikajuk es aranyerzekuk ezeknek. :(

Yo! Maaan! 2009.10.07. 18:26:08

Szánalmas...
Hova lehet a pénzt küldeni? :)

Dr. Körömlakk ® 2009.10.07. 18:33:32

óóóbazmeg, hát ennyit tud a magyar, hőbörög az amúgy kurvajó, és szellemes dolgon, és büntet, lecsap a szigor ereje, gratulálok! más baj nincs is ebben az országban... komolyan mondom, szegedre többek között a MKKP miatt is büszke vagyok.
csak így tovább, idiot karhatalom meg nyerítsen a saskabarén....
szánalom...

JonC 2009.10.07. 18:46:02

tuti, hogy ezek után én is rájuk fogok szavazni... sokkal értelmesebb dolognak tartom, mint amit eddig csináltam, hogy otthon maradtam, mivel nem volt egy olyan párt, amelyikben bíztam volna.
amúgy nekem is ez a kedvencem tőlük:
raktalicska.hu/2009/10/05/amator-plakatolopartizanok-figyelem/ :)

feltételes reflex 2009.10.07. 18:50:30

@akakukk: a jognak alapvetően semmi köze a morálhoz, úgyhogy ezen kár busongani.

Alf (törölt) 2009.10.07. 19:01:41

hát mit mondjak:
az összes elhangzott szót ráérteném az illetékesekre:

youtube.com/watch?v=C7lE6mXN2tA

ijontichy 2009.10.07. 19:04:57

Nah, azé' látom a vezetéknév baki javítva lett :-)

anyátok 2009.10.07. 19:58:38

Számlaszámot, vagy címet kérek.

Pártoló tagként jelentkezem, s amint tagfelvétel lesz, rendes tag szeretnék lenni.

anyátok 2009.10.07. 20:10:23

@Todward:
Hogy el tudjuk olvasni, azért.

iboténsav 2009.10.07. 20:57:49

epamédia-sállálá-epamédia-sállálá

Páneurópai Harci Kos 2009.10.07. 22:04:00

Nagyon bírom a 2 farkú kutya "feltalálóját":)
hajrá!

Totó Háber · http://nyero.blog.hu/ 2009.10.07. 22:10:15

Mondjátok, ha tévedek: egy komoly párt van csak Magyarországon, a Kétfarkú Kutyapárt...

Dr. Morcz · http://drmorcz.blog.hu 2009.10.07. 22:13:10

Nem úgy van az kérem szépen, hogy az ember csak odamegy oszt ezt-azt ráfirkál. Nem. Jogállamban a sztrítártosok is megnézik, hova lehet firkálni. Ráadásul meg is van nekik a hely. A Lövölde téren, egy egész plakátnyi. Be kell osztani, ennyi.
Nem azért támogatják a költségvetésből a pártok kampányait, hogy valaki jól odafirkáljon. Követelem a mindennapi Lendvai Ildikóhoz való jogaim tiszteletben tartását! Még több Bokros Lajost! Még több Kovács Pistit!

balafánt · http://csakakorrekt.blog.hu 2009.10.07. 23:00:26

HEgyi, ha még nem kérdezte volna valaki: Te a MÁV-tól, vagy az Intermédiától jöttél? Esetleg rossz kávét kaptál reggel? VAgy minden reggel azt kapsz? Nevettél már életedben? :)

Én is oktatom Gergő plakátjait, a diákjaim (bár felnőttek, Hegyi!!) iszonyat jókat nevetnek egyes plakátjain.

JonC 2009.10.07. 23:25:02

@Dr. Morcz: a még több csúnyaarcú kopasz szélsőjobbos huligánt ki ne felejtsük! :)

eMeL · http://emel.blog.hu/ 2009.10.07. 23:55:21

@portis: "ha az én plakátommal müveli ezt valaki (ami egy vagyonba kerül) azt kevésbé látom viccesnek!"

Politikai plakátok esetén a plakáton szereplők is politikusok és "nagyobb tűrést" kell elviselniük. Még azt is, hogy pl. bajuszt és szakállat festenek rá, vagy csak annyit, "hazudsz".

Kulturálatlan dolog ugyan a firkálás (ehhez is szinvonal kell), de nekem ez is a véleménnyilvánítás joga.

Arról nem is beszélve, hogy szegről végről a politikai plakát is közpénz, így a "sajátom" rongálnám ;)

Sailor 2009.10.08. 00:21:12

Szeretem a kkp-t, nagy disznóságnak tartom ezt a meghurcolást.
Ha már ilyen nagy bűn néhány jópofa firka egy politikai plakáton, ugyan keresse már meg a rendőrség az SZDSZ EP-plakátjainak magukra rendkívül büszke, a kuruc.infón villogó egyáltalán nem vicces összefirkálóit!
Rabosítani mindenkit, aki bajuszt rajzol Mona Lisának a tankönyvébe!

A szerelő 2009.10.08. 03:36:18

erre most mi a tökömet lehet mondani? sün? :)
legalább egy rugóval én is benne vagyok
kitartás KKP, csak így tovább! :)

CernaGeza 2009.10.08. 07:46:43

- Biztos jár pesten is a scrác, valamelyik nap láttam egy belvárosi utcában az ereszcsatornából kifolyó halcsontvázakat a járdán.

Egy ezresre nálam is jó a mkkp

anyu 2009.10.09. 15:31:20

T. Kétfarkú kutya párt

Nekem tetszenek a plakátjai, ezért én is beszállnék a büntetés kifizetésébe.

Hol találok bankszámlaszámot?
anyu

citromosjegestea · http://www.minerva-szki.hu/szakkepzesek/marketing-es-reklamugyintezo.php 2009.10.29. 15:37:07

Szerintem jó fejek. Aki ezen nem tud nevetni az komolyan veszi a politikát, pedig amit manapság politikának neveznek, az nevetséges.

molbal · http://www.molbal.co.cc 2009.12.23. 22:33:30

Maradjon az MKKP! Sok **** aki bepereli.

oázis · http://mindenamino.blog.hu/ 2010.02.11. 22:40:46

hát egy ezressel én is szivesen beszállok a büntibe...

kérem a számlaszámot...

oázis · http://mindenamino.blog.hu/ 2010.02.11. 22:42:50

a bünti be én is beszállok egy ezressel, kérek számlaszámot...

oázis · http://mindenamino.blog.hu/ 2010.02.11. 22:45:16

kedves kétfarkú kutya, töröld az extra hozzászólásom, köszi

The Passenger · http://passenger.blog.hu/ 2010.02.28. 18:25:25

Nagy Istvánra fogok szavazni akkor is!

Gerilgfx 2014.11.30. 15:46:47

@portis: például agyon is lőhették volna.
süti beállítások módosítása