Képgyár

"Ilyet én is tudok csinálni."
"Ezt nevezik művészetnek?"
"Régen bezzeg tudtak festeni."
"Na, ezt én is kiraknám otthon."
"Afrikában közben éheznek."
Fotó, képzőművészet, építészet, látható és láthatatlan dolgok.

Friss topikok

IndaFotó képek

Linkblog

Jó szájszaggal és igazmondással azonosítanák a magyarokat

2009.05.19. 15:53 Földes András

 Az EP-választások, a józan magyarság és a fogápolás terjedése. Ezzel azonosítanák Magyarországot azok az olvasóink, akik ötleteket küldtek be legutóbbi felhívásunkra. 

Az ötletet egy amerikai lap kísérlete adta, amelyben arra kértek fel kreatív szakembereket és művészeket, hogy készítsenek képet, amiben összefoglalják, mi fontos számukra országukból. Vagy mit szeretnek benne. Esetleg mit nem.
 
Az érdekes végeredményt látva felkértük olvasóinkat, hogy küldjék el saját Magyarország országimázs-terveiket.
 
Egyelőre hármat kaptunk, ami egyrészről azt jelenti, hogy péntek délután csak akkor érdemes nagy tendereket meghirdetni, ha pontosan tudjuk, melyik haverunkat szeretnénk nyertesnek.
 
 
Másrészről viszont bizakodásra adott okot, hogy a képek a józanság különböző módozatait hangsúlyozzák. Igaz, a háromból kettő nem tudott elszakadni a napi politikától, ami jelzi, hogy a vágyott szebb jövő azért még távol van.
 
Ne Hazudj a Fidesz-plakátokról ismerős zászlómotívumot szakítja ki egyetlen párt karmai közül, és teszi általános érvényű tanács hordozójává. Bár szimpatikus az ötlet, azt meg kell jegyezni, hogy az EP-választáson nagy fennakadást okozna, ha mindenki igazat írna a szavazócédulára .
 
Nemzeti Yoda képe fájdalmas szembenézés azzal, hogy bár a magyarok szívében elrejtett post-iteken még mindig Nagy Magyarország körvonalai vannak, azért azokat már csak a jelenlegi határok közt tudjuk felragasztgatni. Nincs mese, itt kell élnünk, leszámolva egykori kalandozásaink (más emberek lemészárlása, kirablása, megerőszakolása) emlékével.
 
 
Érdekes, hogy a formailag hasonló Kisebb Magyarországot programmal kampányolt korábban az a Magyar Kétfarkú Kutya Párt (MKKP) is, amely szintén jelentkezett egy ötlettel. A pozitív üzenetet megfogalmazó kép az ország feltartóztathatatlan haladása mellett érvel.
 
Országimázs-pályázatunk nem zárult le, várjuk továbbra is az ötleteket. A győztesnek 20 százalékot majd vissza kell csorgatnia egy Kajmán-szigeteki offshore számlára, de még így is megéri, higgyék el. Fotosoppoljanak, és küldjék a fa[ide-a-kukacot]mail.index.hu címre.
 

92 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kepgyar.blog.hu/api/trackback/id/tr451131623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Yakk 2009.05.19. 16:57:48

Az 1. és 3. még egész ötletes, de a 2. kép és a hozzá írt szerkesztői megjegyzés is egyaránt gusztustalan és hazug. Érdekes ez úgy tálalva, hogy az előző és következő kép is a hazugság ellen küzd...

mordizomadta 2009.05.19. 16:59:58

Nem rossz de azt azért megjegyezném, hogy Nagy Magyarország területén nem kalandoztunk az a hazánk volt...
Egyébként ahogyan egy ismerősöm megfogalmazta olyan hogy Nagy Magyarország nincs csak Magyarország van és csonka Magyarország :)

krampam 2009.05.19. 17:00:47

@Yakk: igazad van!
MOCSKOS INDEX MEGINT ANTIMAGYAR!

KKoppany 2009.05.19. 17:01:36

Akik folyamatosan kicsik akarnak lenni, azoknak üzenném tisztelettel: el lehet kezdeni!
Például az arccal. Elsőként.

krampam 2009.05.19. 17:02:38

és tévedés, hogy csak a gúnyhatárokon belül lehet fölragasztani... jártál már egyáltalán azon kívül, földes?

budapestjovoje.freeblog.hu (törölt) · http://budapestjovoje.freeblog.hu/ 2009.05.19. 17:05:27

De jó, most majd megint idejön 5-6 nagymagyar, és elküld mindenkit a picsába, aki nem olyan nagymagyar, mint ő! :)

W Joe 2009.05.19. 17:16:01

Mit szeretnének a túlmagyarok tulajdonképpen? Rohanjuk le a szomszédos országokat, és vegyük vissza a területeket?
Más kérdés a határon túli magyarok helyzete, de nekik jobb lesz, ha egy Nagymagyarország matricát ragaszt valaki az autójára? Jobb attól, ha szítják a hangulatot a szomszédjaink és köztük? Sajnos nem csak itthon, hanem külföldiek között is vannak ilyen szélsőségesek, akik megkeseríthetik a kinti magyarok életét.

Előbb-utóbb körülöttünk mindenhol EU lesz, és szabadon lehet utazni/dolgozni/stb. bármelyik területre.

krampam 2009.05.19. 17:22:17

@Wita.hu Joe: "Előbb-utóbb körülöttünk mindenhol EU lesz, és szabadon lehet utazni/dolgozni/stb. bármelyik területre. "

haha... csak épp magyarnak lenni nem lehet, lásd tótia...

rockjano 2009.05.19. 17:24:10

A legjobb nagy Mo-ban hogy a teljes horvátország is benne van.
Voltam ott a foci vb idején...néztem hogy ünnepelnek, egy győztes háború után mondjuk nem kis nacionalizmus van bennük.

Nem tudom mit szólnak ha a némely elmebeteg polgártársunk autóján lévő matricákat tüzetesebben megnézik, de szerintem a bicska nyílik a zsebükben.

Szóval ha akarunk közeli tengerben pancsikálni híveim akkor ne legyünk nagyon tahók ezzel mert pofánvágás lesz a vége.

A legszebb persze hogy jövendő miniszterelnökünk (államfőnk??, királyunk???) autóján is ilyen van. Ouuuch.

burokrata 2009.05.19. 17:26:33

ez a nemzetesdi nagy butasag. a nagy nemzet meg plane. egyszer megneznem mi lenne ha mindenki a nemzetallamanak a legnagyobb tortenelmi kiterjedeset kovetelne vissza. szerintem franciaorszag es torokorszag koze mar nem nagyon fernenk el. hajra orkok, ussetek szaporan a billentyuket...

pipacsaripacspapucs 2009.05.19. 17:30:30

@Eleg_Volt_a_hazaarulasbol!:

Én zsidok
Te zsidsz
Ő zsid

No de kiket? Hát a szidókat!

Wrex 2009.05.19. 17:32:20

Szeretném megjegyezni, hogy pl. az izraeliek olyan alapon követelnek földeket az araboktól, hogy az cirka 2000 évvel ezelőtt az övék volt. Nálunk nem telt el még 100 év sem. Úgyhogy a "Nincs mese, itt kell élnünk" nem igazán állja meg a helyét.

A "leszámolva egykori kalandozásaink"-hoz meg csak annyit, hogy pl. a török invázió alatt éppen Magyarország (is, külföldi segítséggel) állította meg a törököket, aminek "köszönhetően" a lakosság jelentős része meghalt. Plusz ott volt még a tatárjárás is. Úgyhogy ami kárt okoztunk ezer éve a "művelt" ájrópának, azt már többszörösen visszafizettük.

A hangulatszításról meg annyit, hogy a történelmi sérelmekre visszaemlékezni nekünk is szabad. Példaként ismét egy bizonyos vallást említenék, amelyik egy bizonyos, kb. 60-70 évvel ezelőtt történt eseménysorozatra hivatkozva a mai napig áldozatként sajnáltatja magát, kapja a rengeteg kárpótlást, saját országot, stbstb.

pipacsaripacspapucs 2009.05.19. 17:32:53

@rockjano: Az iwiw-en volt egy júzer, akinek az avatarja "Nagy-Ausztria" volt...

Ja, és piros-fehér-piros csíkos színben...

pipacsaripacspapucs 2009.05.19. 17:38:35

@Wrex: Miért pont Nagy-Magyarországhoz ragaszkodunk ilyen önkényesen? Hitler elég frappáns megoldást, gyönyörű szép, nagy őshazát talált nekünk valahol a Volga mellett.

Mer' a Lebensraum-ra egészen helyre érveik voltak, és minket, magyarokat azért csak harmadrendűnek tartottak, nem akartak kiirtani teljesen, mint a szlávokat.

Éljen az Őshaza! Puhítsuk a nyereg alatt a húst! Tereljük a vadakat! Árpád vére, Hejjj!

BéLóg 2009.05.19. 17:39:25

@Wita.hu Joe: Az a baj Veled meg a hasonlóan gondolkodókkal, hogy történelmi ismereteik a nullával egyenlőek.
Egy, hogy valóban érdemes lenne megfontolni, nincs Nagymagyarország, csak magyarország és csonka Magyarország van. Ezt fentebb írták le.
Ami Téged illet, helyettesítsd be lécci Magyarország helyére Németországot és gondolkodj el azon, hogy ők soha nem voltak hajlandók feladni az egy nemzet, egy ország elvet és ma már nincs is NDK.
Gondolj csak Kínára, akiknek eszükbe sem jut tajvanról lemondani, és -- nem tudom mennyi idős vagy -- de ha megérsz még olyan 40-50 évet, meglátod, meg is fogják kapni.
Ez csak két példa a világból, lehetne bőven több.
Csak nekünk kellene lehajtott fejjel és szégyenlős pillantással gondolna a politika azon mocsokságára, hogy (csonka) Magyarország az egyetlen olyan állam, amely "önmagával" határos...
A mai határainkon túli társainkra meg nem az igazság kimondása, hanem éppen ellenkezőleg, a hauzugságok sulykolása jelent gondot.
Az EU-hívőknek (mint Te) meg elég lenne "átnézni" Szlovákia nacionalista politikájára, és talán befognák a szájukat.

NickNickNick · http://nemzetiagyhalal.blog.hu/ 2009.05.19. 17:39:30

a nagy Magyarország már megvalósult, úgy hívják, hogy Európa. nekem nem hiányzik, hogy frusztrált kopasz seggfejek miatt a szlovákokkal vagy a románokkal lőjük egymást megint. vagy akárkivel. menjenek vissza a tuskóü parasztok az iskolába, és tanulják meg a történelmet rendesen. vegyék le a történelmi kronológiát a polcról, lapozzák át, és ha yetlen olyan oldalt találnak, ahol nem egymást meg a szomszédot ölte vagy akarta ölni a nagy homályos nemzeti katyvasz szellemében, akkor magam fogok talpig árpádsávban kimasírozni Kolozsvárra.

v_joe 2009.05.19. 17:41:45

Ez nem nagymagyarkodás kérdése. Ez a román vagy szlovák nacionalisták torzított történelem képének átvétele. Legalább olyan sértő, mint a szőrőstalpú oláhozás meg az üveges tótozás ezeknek a nemzeteknek. Még sokkal durvább, mert azt sugallja, hogy egy hazátlan nemzet átjárt más országába portyázni, rabolni, szórakozni. Hihetetlen, hogy meg kell magyarázni, hogy ezek az országrészek a mai napig magyarok százezreinek adják a hazáját és bizony van ahol 89 év múlva is többségi a magyarok etnikai aránya. Ezeknek az embereknek sértő a Kicsiben nagyobb… felirat, mert leválasztják vele őket a nemzetről, miközben ők magyarok akarnak maradni. Persze ugyanúgy gusztustalan elvitatni tőlük azt, hogy a szülőföldük tekinthető magyar földnek, attól függetlenül, hogy simán tekinthető más nemzetek földjének is.
Ezért hazug ez a kép és a hozzá tartozó értékelés, nem azért mert vissza kellene foglalni a területeket, hanem mert embereket sért meg teljesen értelmetlenül, ráadásul pont azokat, akiket az adott többségi társadalom kisebbségi idiótái hasonló módon sértegetnek. Csak tőlük kevésbé fáj.

W Joe 2009.05.19. 17:42:17

@krampam: Épp azért mert külföldön is vannak ilyen szélsőségesen gondolkodó IQ betyárok, akik úgy gondolják, hogy attól hazafiak, hogy szívatják a magyarokat. Ezen hogy segít a Nagymagyarország matrica?

eo 2009.05.19. 17:43:15

A határokkal az volt, hogy elvesztettünk egy háborút. Ja nem, kettőt. Aztán olyankor úgy szokott lenni, hogy nem mi modjuk meg, mi legyen.

Izrael pedig mond ezt-azt, hogy 2000 évvel ezelőtt így meg úgy, de igazából azon az alapon követelnek földet az araboktól, hogy egyrészt megvették, mert sok pénzük volt, másrészt katonai fölény által elfoglalták. Nekünk momentán, úgy tudom, egyik sem áll rendelkezésünkre.

Joe84 2009.05.19. 17:44:32

@rockjano:

Persze nekünk nem nyílhat ki a bicska a zsebünkben a sérelmek miatt, másnak meg egy térkép miatt is, ugye?

Egyébként nem egész Horvátország van benne, a mai egy kicsit nagyobb. A másik meg, hogy ugyan Magyarországhoz tartozott (pontosabban a Magyar Szent Korona Országainak a tagja volt), de Horvátország mindig is önálló volt. Csak Fiume tartozott konkrétan Magyarországhoz. Ja, és horvát verések se nagyon voltak akkoriban. Kis történelmi műveltséget szedjél magadra mielőtt megszólalsz a témában meg elkezdesz nagymagyarozni.

@burokrata:
Magyarországnak nem ez volt a legnagyobb kiterjedése. Nagy Lajos és Mátyás alatt is jóval nagyobb volt, de 1000 éven keresztül viszonylag stabilan ez az állapot volt, nem véletlenül.

Biztos a török időkben, amikor az ország kb akkora volt, mint ma, sokan mondogatták, hogy hülyeség a nagy nemzet, meg bántani török barátainkat, micsoda nacionalista baromság ez....

W Joe 2009.05.19. 17:49:47

Nagy-Magyarország és a magyarok lakta határon túli területek két külön dolog. Miért akarná bárki is azokat a részeket, ahol nem magyarok laknak/laktak?
A magyarlakta részekről lehetne beszélni, de nem úgy, hogy "dögöljönmegmindenkiadjátokvissza", mert az csak árt és nem használ.

rockjano 2009.05.19. 17:50:53

@pipacsaripacspapucs:

Nem rossz. Ja hát a szomorú az hogy erről a nagymagyarországos jajongásról nem tudunk leszokni. Nem az a lényeg hogy mekkora egy ország hanem hogy milyen és hogy élnek benne az emberek. Ezen kéne inkább dolgoznunk van mit bőven.
Egy nagy országban is lehetnek nyomorultak az emberek, és egy kicsiben is lehetnek boldogok.

Sajnos az hogy az ország ekkora erről elsősorban mi magunk tehetünk, finoman szólva sem kezeltük kisebbségeinket megfelelően, és most meg a mieinket nem kezelik jól.

Szerencsétlen felvidéki magyar nem mehet el horvátországba szerb rendszámú autóval mert veszélyes a kocsiját is megrongálhatják, holott ő legalább annyit szenvedett a szerbektől mint a horvátok, csak nem látszik rajta hogy ő sem szerb.

Tragédia.

UTakeMe 2009.05.19. 17:55:25

Én speciel örülnék, ha mondjuk magyarországhoz tartoznának azok a gyönyörű területek, amiket annó elvettek. És ha őszinte vagyok magammal, akkor igazságtalannak és végtelenül aránytalannak tartom a "büntetést". Ez van. Szerintem sem kell belenyugodni, beletörődni. Ennyi.

rockjano 2009.05.19. 17:55:51

@Joe84:

Szóval akkor csak Fiumét vissza pajti???

nem tom meg kéne őket kérdezni erről, lehet hogy nem repesnének az örömtől. :-)))

Meg tulképp akkor most nagymagyarországot szeretnél, vagy egy új államszövetséget, vagy igazán mi a fenét??

Tudod mit akarsz egyáltalán?

Domborodik a nemzeti mellkas látom, de sütnivalót is adott hozzá a teremtő??

UTakeMe 2009.05.19. 17:57:09

Magyarország. :) Elnézést.

rockjano 2009.05.19. 17:59:01

@UTakeMe:

Ok, akkor a nembeletörődés jegyében mit kéne tenni???

Ha valaki egyszer ezt megválaszolná úgy örülnék...

Háború??? Annektálás??? Köszi én nem...

gitáros 2009.05.19. 18:01:40

@BéLóg:
Figyu, azt észrevetted-e nagy felbuzdulásodban, milyen rossz példákat hoztál fel?

Joe84 2009.05.19. 18:06:01

@rockjano:

Egy kis országban is élhetnek jól az emberek ez így van, de nem egy olyan országban, ami arányait tekintve inkább közepes volt, de csináltak belőle egy kicsit. Ez azért nagy különbség.
A kisebbségekkel pedig nagyon is jól bántak, 100szor jobban, mint ma bármelyik utódállamban.
A felvidéki magyart, pedig kevered a délvidékivel...

Az általad "nagymagyarországnak" nevezett ország egy államszövetség volt, csak te erről nem tudtál, de ez nem engem minősít.
Lehet, hogy meg kéne kérdezni őket erről, de minket ki kérdezett meg? Egyébként a horvátok a mai napig hálásak, a háború idején elég sok fegyvert kaptak Magyarországról. A történelmi Magyarország területén egyetlen kisebbség sem volt elnyomva, főleg nem a horvát.

rockjano 2009.05.19. 18:16:37

@Joe84:

Bocs ha keverem a felvidékit ebben igazad van. Amúgy én nem úgy tudom hogy nagyon jól bántunk a kisebbségekkel, de egyébként valójában mindegy ha jól bántunk volna akkor is szétesett volna, túl nagy a különböző népcsoportok önállósodási vágya. Ez valamennyire érthető is egyébként.

Tudtam hogy államszövetség volt, mint Jugoszlávia az is szétesett.

Egyébként bizonyos autonómia iránti vágy és harc legitim szerintem is, csak ez nem megy máshogy mint a szomszédainkkal való jó viszony fenntartásával akik eléggé paráznak miattunk (szerintem alapvetően ok nélkül)

No most a nagymagyarország matricázás pont ennek tesz be rendesen, aki ilyet tesz az autójára és ezzel járkál a szomszédba az pont az ottani kisebbségeinknek árt elég sokat szerintem, az ilyen barmok mint a Fico meg csak erre várnak, úgy kell ez nekik mint egy falat kenyér.

Jön a Fidesz, külhoni feleinknek csak rosszabb lesz Eu ide-oda. Orbán és Fico nem lesznek szerelmesek egymásba az tuti.

Sajnos ez nem megy máshogy mint bölcsen, dörzsölten, taktikusan ezt kevesen értik sajnos.

Archenemy 2009.05.19. 18:16:52

@rockjano:
"Háború??? Annektálás???"

sőt egyenesen a patásorbáncigány, jobbik meg gázkamra! Igazad van testvérem, nem lehet hagyni ezeknek a fasisztákank, hogy mindenféle múltakra emlékezzenek meg beszéljenek itt összevissza! Hámilyendolog ez már! Be köll az ilyet tiltani!

...
Az a baj, hogy te valahogy sikeresen veszed egy kalap alá azokat, akik szívesen idézik fel a régi Magyarországot, azokat, akik valami reális külpolitikával segítenék a környező országokban élő magyarokat, és azokat, akik NagyMO ürügyén fasizálódnak. Neked ezek "a nagymagyaroroszágosok", ugyanúgy, ahogy más embernek a cigányok "a cigányok", meg a zsidók "a zsidók".

Pipas 2009.05.19. 18:25:12

Középeurópában már sehol sincsenek azok a határok, amelyeket az első és a második világháború után a nyertesek meghíztak. Nincs NDK, nincs Csehszlovákia, nincs Jugoszlávia és nincs Jugoszlávia.


A béke legnagyobb vesztese Magyarország volt, területének nagy részét a győztesek elvették. Morbid módon Magyarországnak nem csak a határai maradtak, de Magyarországon még ma is szinte tilos beszélni arról a témáról. Aki csak megemlíti a témát azonnal fasisztának, ostobának, elmebetegnek bélyegzik.

rockjano 2009.05.19. 18:29:00

@Archenemy:

Nem nem gondolom hogy minden múltba révedő fasiszta volna, legfeljebb azt hogy van némi átfedés a kettő közt.

Meg azt is gondolom hogy óvatlan magyarkodással kárt is lehet okozni pont a határontúl élőknek.

Lehet küzdeni bizonyos jogokért, bizonyos autonómiáért csak nagy óvatosan, bölcsen szabad könnyű több kárt okozni.

ja meg talán megkéne közben oldani a hazai kisebbségek parlamenti képviseletét is ... illendő volna rendszerváltás után húsz évvel.

zigzeg 2009.05.19. 18:30:33

@Joe84: "A történelmi Magyarország területén egyetlen kisebbség sem volt elnyomva"

Ez sajnos kurvára nem igaz, csak erről semmit nem tanítanak igazán az oskolában. A nálunk oktatott történelem ugyanúgy szubjektív, mint amit Romániában, Szlovákiában,... tanítanak A Történelem címszó alatt. Magyarország egy soketnikumú ország volt, aminek a történelmét mi úgy ismerjük, mint Magyar történelmet, kisajátítottunk magunknak, és ezzel gyökértelenné tettük azokat a "testvéreinket", akikkel együtt laktunk a valamikori "nagy" Magyarországban.

Pipas 2009.05.19. 18:32:24

Különösen morbidnak azonban azt tartom, hogy a Magyarországot feldaraboló hatalmak ma már demokratikusnak és békepártinak tartott állampolgárai meg vannak győződve arról, hogy igazságosan cselekedtek. Persze kizárólag azért ringatjhaták magukat ilyen téveszmében, mert Magyarország a kommunista idők kezdetétől napjainkig soha nem emelte fel a szavát, soha meg sem említette, hogy a Magyarok bizony nem tartják igazságosnak amit velük tettek.

Egy hasonlattal élve: ha valakit megvernek, megaláznak, azt nem tartom szégyenteljesnek a sértettre. Ha ez a valaki azonban belenyugszik, a szavát sem emeli fel annak ellenére nem tiltakozik, hogy megtorlástól nem kell tartania, az igenis gyalázatos szégyen.

Fashionistas 2009.05.19. 18:33:03

NEM UNJÁTOK MÉG EMBEREK???????

Archenemy 2009.05.19. 18:35:26

@rockjano: Ezekben egyetértünk, de akkor miért irkálsz ilyen provokatív "hú ezek biztos háborút akarnak!" szösszeneteket? Nyilván senki nem akar háborút, akinek nagyon pici esze is van. NagyMO egy jelkép, mert könnyen felismerhető, "meghonosodott". Korántsem úgy van, hogy akin ilyen jelkép van, az azonnal ilyen borg-szerű agymosott lesz, és ha tehetné, tankkal indulna Romániába.

Joe84 2009.05.19. 18:38:59

@rockjano:
Ha tudod, akkor meg mit csodálkozol ezen?
A kisebbségekkel tényleg jól bántak, nézd meg pl az egykori koronát, hogy hány nyelven volt rá írva, hogy az milyen pénz, mennyit ér stb...
Szépirodalmi példák:
Mikszáth - Beszterce ostroma, igaz, hogy nem ez a fő mondanivalója, de jól látszik, hogy az átlag tótot ugyan úgy emberszámba vették nem volt kirekesztés, gyűlölet stb.
Wass Alber - Kard és kasza ebben a műben is látható, hogy mind az átlag magyar, mind a magyar főurak jól bántak a betelepült románokkal, vagy éppen (sajnos) ők telepítették be. Sok példát lehetne még hozni az irodalomból.
Nem volt itt elnyomva senki Trianonhoz nem ez vezetett.

Joe84 2009.05.19. 18:47:21

@zigzeg:
Nem tudom miről beszélsz. Az még nem érv, hogy szerinted kurvára nem igaz.

Senki nincs itt gyökértelenné téve, csak a magyarok. Kitalálták, hogy halászó, vadászó nomád nép voltunk, amikor két kapavágás után olyan fegyverek, ékszerek, használati tárgyak kerülnek elő a földből, amit csak egy kulturált nép tudott készíteni. Kitalálták nekünk a finnugor rokonságot is olyan emberek, akik még magyarul sem tudtak. Akkor kit próbálnak itt gyökértelenné tenni? Kinek az ősi zászlaját gyalázzák előszeretettel a "magyar" parlamentben?

nynfus 2009.05.19. 19:01:41

Ma már olyan fejlett és civilizált tárdalomban élünk, hogy ha valahol elhangzik a cigány, zsidó, vagy homoszexuális szavak egyike, azonnal ott terem az ombudsman és ha nem megfelelő a szövegkörnyezet, akkor a felelősségre vonás nem marad el.

Vajon mikor jutunk el odáig hogy az emberek magyar nemzeti öntudatát sem lehet büntetlenül megsérteni egy országos médium hasábjain?

Nem szívesen kommentálom mások hozzászólásait, de érdekes végigolvasni a kommenteket. Az emberek egyik fele nemtetszésének ad hangot a cikk tartalma miatt, elmondja a véleményét, míg a többiek ezt az első csoportot gyalázzák, provokálják, gúnyolják. Csak mint rendesen.

Azasöndör 2009.05.19. 19:03:32

1. Az egész kárpát-medencére kiterjedő állam tökéletes földrajzi egység, kellően zárt, ugyanakkor meleg tengeri kijárattal rendelkező, központi területein jó földek, sok édesvíz, napsütés, a körülölelő hegyekben faanyag, só, ásványok, ércek, és mindezt hajózható folyók kötik össze. ez nem nemzetiségi kérdés: a szlovákok, a románok, a szerbek is jobban élnének egy ilyen országban. ahogy jobban is éltek.

2. aki nemzetiségi elnyomásról beszél, mit gondol: hogy hívták azt az államalakulatot, ahol a mai nemzetek kialakultak és megerősödtek? a magyar a legtoleránsabb, ezt történelme során többször is tanúsította és törvényben rögzítette. ez a jellemző, nem néhány eltérés (igen, voltak azok is). a magyar toleráns. nálunk lehet a szélsőjobbal riogatni a leghatékonyabban, ahol 15 éve még a parlament közelében sem volt hasonló párt, míg szomszédainknál a 20%-ot stabilan hozzák - ha épp nincsenek kormányon.

3. a trianoni békediktátum nem hogy jogosnak, még büntetésnek sem nevezhető, bűn hiányában. a magyar haderő (leszámítva észak-olaszországi preventív hadműveleteket és azt, amikor az Al-Dunáig kergette a románokat) saját területén harcolt, amit jobb helyeken honvédelemnek hívnak. még csak azt sem lehet mondani, hogy megverték volna a hadsereget: a magyar hadsereget a háború közepén (azaz, így lett vége:) leszerelték!
az ügymenet jogossága is vitatott: az új határokat meghamisított adatok alapján rajzolták, hazánkat pedig arra jogosulatlan emberek képviselték.

4. szóval a revízió teljesen indokolt. (revízió=újraértékelés, nem a határok visszaállítása).

5. ezeknek az eredője egy újabb kárpát-medencei egység lehet, melynek kulcsa nyilvánvalóan a központi helyzetű, és terület nagy részén jelen levő, lélekszámban pedig a legnagyobb magyar nép. tehát a magyaroknak kell rendbetenni magukat (15.000.000) hogy ez az egész megint vonzó legyen.

rockjano 2009.05.19. 19:21:39

@Azasöndör:
"ezeknek az eredője egy újabb kárpát-medencei egység lehet, melynek kulcsa nyilvánvalóan a központi helyzetű, és terület nagy részén jelen levő, lélekszámban pedig a legnagyobb magyar nép"

Hááát barátom nem tudom, nagy a gyanúm hogy a szlovákok és románok nem lennének nagyon lelkesek.

És gyakorlatilag hogyan gondolod ezt a revíziót megvalósítani?

IzomTibi · http://tibor.blog.hu 2009.05.19. 20:02:09

gyerekek, miért nem lehet befelé megőrízni a magyarságát mindenkének? ha van egy gyereke, rakjon a kezébe ady-kötetet, hétvégenként meséljen a történelemről, ő közben olvasgasson, legyen büszke rá hogy ő itt, és olyan miatt jó neki magyarnak lenni, mint...

miért nem arra törekszünk, hogy a rendelkezésre álló teret töltsük meg tartalommal? mi a faszt kell mindig másokkal foglalkozni, a zsidókkal, a szlovákokkal, németekkel, fasz tudja kikkel? attól jobb lesz? magyarabb? ez a tett? a legnagyobb magyarok, akikről minden valamirevaló nagyon magyar gyűlésen kötelező megemlékezni, azáltal vésték be magukat a történelmünkbe, amiatt érdemes emlékezni rájuk, hogy szájba akarták baszni az összes népnyúzót? vagy mert letettek az asztalra valamit? értitek, valami teljesítményt, aminél egy vaddisznó is többet tud.

mert a gyűlölet és a mellveregetés mögött kurvára nincs teljesítmény.

gerasz 2009.05.19. 20:47:37

Miért provokálsz buta zsidó? :)

gerasz 2009.05.19. 21:00:32

@rockjano:
A cigányokon kívül milyen kisebbségről tudsz még? A 2001-es népszámlálás alapján hazánkban a legnagyobb nemzetiség a német, 62233 fő, ez a lakosság 0,6%-a. Nekik is parlamenti képviselet kell? Nem elég a pazarló kisebbségi önkormányzat?

IzomTibi · http://tibor.blog.hu 2009.05.19. 21:01:17

erre neveltek. néha ha kifutok a kibucból, ennyire telik.

Vincenzo90 2009.05.19. 21:04:25

Szemét rasszista vagy, aki engem csak a magyarságom miatt megvetsz, és lekezelsz! Cserébe én is utálhatom a hozzád hasonló féreg zsidókat, akik országot építenek mások hazáját lerombolva, és akiket tényleg lenne oka utálni a többi népnek? Jó, hát akkor egyezzünk meg! De ha te így állsz a dolgokhoz, ne csodálkozz, hogy lemészárolták az őseidet! Az a kép és a kommentár gusztustalan, és hülyének nézi az embereket aki írta... csak az emberek nem hülyék, te meg nem irogatsz már sokáig. Kapálhatod majd otthon a kekszet, vagy dolgozhatsz három műszakban egy gyárnak, de aki ilyen nyíltan magyarellenes, azt a magyar nép nem hagyja sokáig tevékenykedni... Az elnyomók ellen mindíg felkeltünk, csak ez a szellemi elnyomás a médiában, ez még új. De meglesz az ellenszer! Készítheted a csomagodat, hátha elfér melletted a marhavagonon!

IzomTibi · http://tibor.blog.hu 2009.05.19. 21:15:05

ezt nekem írtad barátom?

nah hát én nem a magyarsagod miatt vetlek meg, hanem mert ennyire vagy képes.

nem tudom ki akar elnyomni kit, és ki vagonozik. nem csodálom ha frusztrálnak a zsidók, ha már azt is magyarellenesnek nézed aki a kapa helyett egy magyar költő verseskötetét adna a kezedbe.

gerasz 2009.05.19. 21:16:00

@izomtibor:
Ez a poszt kiváló szerzőjének szólt, de ennél jobb választ aligha adhatott volna.

IzomTibi · http://tibor.blog.hu 2009.05.19. 21:21:45

igen, az elsőt még neked szántam, a másodikat meg már vicenzonak. sajnos teljesen figyelmen kívül hagytam, hogy létezik a válasz erre gomb, és nem is félnétek használni.

mindegy, úgyis kurva mindegy ki mit ír ide, nincs súlya. pedig nem állt szándékomban a szerző nevében irogatni.

IzomTibi · http://tibor.blog.hu 2009.05.19. 21:23:35

akarom mondani helyett. eleg pontatlanul csépelem a levegőt.

rabulti 2009.05.19. 21:28:22

egyetlen egy dolgot kellene nekünk, magyaroknak megtanulni, az összefogást, hogyha bárki gondba kerül, mindig tudjon kire számitani, és persze megtanulni tisztelni a másikat. Annyira egyszerű lenne........de ehelyett - elég csak a történelmünket megnézni - belviszály, belviszály, belviszály minden társadalmi szintem, ami az összes többi ország érdeke, mert igy könnyű préda vagyunk, magunkat győzzük le. Szóval : ÖSSZEFOGÁS!

rockjano 2009.05.19. 21:35:55

@gerasz:

Igen a lakosság 0.6 százalékának is kell parlamenti képviselet.

A cigányságnak meg végképp. Ha akarunk a határontúli magyaroknak (joggal) akkor mi is tegyünk valamit. A kissebbségi önkormányzat meg valóban nemmûkszik túl jól ebben igazad van.

A zsidózást meg otthon a wc-ben légyszi.

Én egyszerre vagyok zsidó-cigány-orosz-görög-eszkimó sôt talán piréz is.

Hithű ateista 2009.05.19. 21:43:20

Tök unom már, hogy mindig előjön ez a Trianon-sajnálkozás.
Komolyan, most mit kell ezen annyit nyafogni? Van itt valaki, akinek emiatt élhetetlenné vált az élete? Akiket érintett, azok már nincsenek közünk.
Mellesleg így soha nem fognak ránk Európában jó szemmel nézni. Minden népnek megvan a saját Trianonja, mégse sírnak érte nap mint nap.
Ideje volna megbecsülnünk, amink van, és abból összehozni valami értékelhetőt.
Ideje volna megmutatni a világnak, hogy nem csak magunkat tudjuk sajnálni.
Nem hiszem, hogy ha még mindíg "Nagymagyarország" lennénk, jobb lenne a sorunk.
A vegyes nemzetiségű területek a szomszédokhoz kerültek, szívnak miatta az ott élők rendesen(mindkét részről).
Bele se merek gondolni, milyen erős nacionalizmus lenne nálunk akkor, ha nem így alakult volna.

EMU 2009.05.19. 21:46:33

Nagy Magyarországgal nem viccel igaz magyar ember, szívében őrzi emlékét és mindent elkövet, hogy újra egyesülhessen az a sok jó becsületes okos magyar ember, feltéve ha az a minden nem jelent többet egy kis zsidózásnál, cigányozásnál, melegverésnél. Nem viccölünk Magyar honnal! Értve?!

Azasöndör 2009.05.19. 21:52:25

@rockjano: nem a führere, hanem a kulcsa. ha rendesen betöltenénk a szerepünket összesen és egyenként (ahogy izomtibor írta kevéssel utánad), létrejöhetne egy olyan államalakulat, vagy államok közti összefogás, ami a kárpát-medencei egységre alapoz. a szétvert országot visszaállítani nem lehet, egy államhatár is már igencsak mást jelent ma, mint akkor, de a földrajzzal nem érdemes hadakozni. az így-úgy működő békés egymás mellett élést felválthatná az egymásért élés. igen, ennek lehet kerete az eu is, csak nem így működik, és főként, mi nem így működünk.

Azasöndör 2009.05.19. 21:55:32

@TirolSoldier: talán pont egy egészségesen többnemzetiségű állam a nacionalizmus ellenszere, nem ilyen nemzetállamnak kikiáltott paródiák.

EMU :))

Azasöndör 2009.05.19. 22:01:36

@TirolSoldier: ez sok embert nap mint nap érint ma is. de igazad van, a sajnálkozás nem jó semmire. azzal viszont egyetértek amit Pipas írt (így linköl?)

@Pipas:

magyari 2009.05.19. 22:04:52

@krampam: Mért? Te "magyar" vagy? Kutass csak a családfádban, hány náció baszott össze téged, te "faj-magyar". A Kárpát Medencét végig-kefélő Horda most - még - élő maradványa. Tűzz el innen, de gyorsan, ha. Ha tudsz külföldiül - is. Mert nem biztos, hogy "magyarságoddal" bárhová is eljutsz, sajnos. Itt maradsz, nekünk, te izomagyú, a piros-fehér-zöld fejeddel, melyet kizárólag azért hordasz a nyakadon, hogy ne essen beléd az eső. Ész? AZ nincs benne. Ez van. Így születtél? Ilyen lettél? Nem tudhatom. "Végeredmény" vagy, sajnos.

csepeszil 2009.05.19. 22:07:34

akit zavarnak a "nagymagyarkodok" azok ....kapják be...mit szépítsem, míg minden ország támogatja a határon túl élő honfitársait (lásd Izraelt, Németországot, a sok erdélyi szász támogatásával, Románia moldovaiakkal szemben, stb)addig mindig akad egy jó pár magyar gyerek aki bepofázik, akit zavar az ilyesmi.. de hát mit várjunk el... ilyen helyzetben néha legszívesebben felkérnék egy rabbit, hogy... no hadd ne mondjam mit csináljon...tehát mé egyszer KAPJÁTOK BE szarabbak vagytok mind a zsidók, cigányok, arabok...azok szeretik nemzetüket, nem árulják el ilyen lazán ...

ZON 2009.05.19. 22:10:27

@Joe84: Teljesen igazad van.A Trianon előtti Magyarország kíméletlenül elnyomta, semmibe vette a más nemzetiségű alattvalóit.Az elcsatolt területeken összességében a magyarság volt kisebbségben.Döbbenetes, de így van.

csepeszil 2009.05.19. 22:14:10

amúgy a szerző pedig ássa el magár ilyen megfogalmazás..."egykori kalandozásaink" ??? jó lenne elővenni egy két történelem könyvet.. de ha már cikket írsz legalább nézz utána seggfej miről írsz ....újságíró .... te is pénzért vetted a diplomádat???

csepeszil 2009.05.19. 22:18:59

@ZON: te se olvasol könyveket??? történelem könyveket te segg ne holmi blikket meg velvetett .... ki hozta az első kisebbség törvény Európában?? ki fogadott el minden vallást?? ki indított kisebbségi iskolákat először... ja végül is igazad van mindezek Erdélyben történtek neked és a hozzád hasonlóknak sok köze meg nincs ehhez... (és mielőtt még hülyeségekre gondolnál nem a románok voltak ezek a jószívűek hanem az erdélyiek)

Azasöndör 2009.05.19. 22:32:01

@ZON: ez egész egyszerűen nem igaz, gondolj bele, elnyomásban nem fejlődtek volna, nem alakultak volna ki ezek a nemzetiségek. nézd meg a szlovákokat, a legrégebbi nem-egyházi nyelvemlékeik a tatárjárás dúlta szegény Magyarországról szóló siratók..! ebben te biztosan ellentmondást látsz. akkora tévedések vannak itt a fejekben hogy rémület. olvass, ja.

Azasöndör 2009.05.19. 22:43:33

@magyari: szép.......jól esett?

és még ZON : mit szólsz azokhoz a többes identitású emberekhez (tudósok, művészek, katonák) akik tudtak élni-halni a hazáért? mivel magyarázod, hogy a magyar királytól sok nem magyar nemzetiségű nemességet kapott? a vallási és nyelvi toleranciát? hát, ha ez elnyomás...
a 19. sz-ban tényleg voltak nemzetiség-ellenes intézkedések, de az a század sok mindent fölforgatott! pont a jóval régebbi és stabilabb kölcsönös együttműködés rendjét. jött helyette a nemzetállamosdi! és hozzátenném hogy a nemzetiségi intézmények bezáratása azért nem egy súlycsoport azzal a jogfosztással és módszeres elszegényítéssel, kitelepítésekkel és akár pogromokkal szemben, amit a magyarok viseltek el a xx. században! nem mintha ez adok-kapok alapon működne, de...
gondold el Romániában és Szerbiában a legutóbbi időkig nem használhattad a saját nevedet! Istvánokból Stefánok lettek, Szűcsökből Szerbiában Siccek. Szlovákiában pedig, nem tudom, figyeled-e a híreket, már a történelmi neveket akarják átírni. (teljesen eszement, elnyomó nyelvtörvényeik sorában). na ez az elnyomás! és most történik! érdekel?

Dubito 2009.05.19. 23:31:11

Fiúk,

hétfőn reggel 6-kor az osztyapenkónál gyülekezünk, és indulunk az elszakított területeket visszafoglani.
EU-s pályázaton még megpróbálunk egy kis hadianyagot megpályázni, mindenesetre hozzatok puskát, szablyát, ha más nem akad, akkor parittyát és baseballütőt.
Felvidékkel kezdjük, majd haladunk Kárpátalja és Erdély felé!
Lányok is jöhetnek, sok sebesült is lesz, akit ápolni kell majd, ezt a TB nem fizeti már.
Ha mindent visszafoglaltunk, leülünk újra, és megbeszéljük, hogyan fogjuk az ukrán és szerb földönfutókat megsegíteni, és román, szlovák, horvát polgártársainkat felvirágoztatni.
Mivel a magyar-magyar összefogásban is olyan szuperek vagyunk, ez nem lehet probléma...

futura 2009.05.19. 23:40:40

Most komolyan.
Azt hiszitek, a régi határok visszaállítása, megoldana bármilyen problémát is.
Végig gondoltátok, hogy akkor 15 millió nemzetiséget kapnánk a nyakunkba.
(A cigányság létszáma a háromszorosára nőne).
Most voltam egy hetes kerékpár túrán.
Szlovákia, Csehország, Ausztria.
Négy virtuális határon léptünk át, csak a térkép jelezte. Két országban már ugyanaz a fizetőeszköz.
Ezzel kéne tele lenni a vélemény rovatoknak: hogy tudjuk kihasználni ezt az őrült lehetőséget, és én és te, mit tudnánk tenni érte?

is 2009.05.19. 23:51:46

@Joe84: "A történelmi Magyarország területén egyetlen kisebbség sem volt elnyomva, főleg nem a horvát. "

Khm. Az 1848-as szabadságharc délvidéki eseményei kmaradtak, ugye? Hogy a szerbeket úgy vertük le, mint a botot, hogy Jellasicsot, aki horvát volt, szétvertük (ez a dicső pákozdi csata), és ők meg aszondják, hogy többek között 1848 tette be a kaput, és szerintük 1918 hozta meg az igazságot 1848 őket elnyomó magyar uralma alól.

1867 hasonlóan. Többen szerettek volna 'kis-kiegyezést'. Pont azokat, amiket mi most követelünk a msgyaroknak: nyelvhasználat, iskolák. Úgy lettek elnyomva, mint a csikk.

Esetleg egy kis történelemtanulás mindjárt segít árnyaltabban látni a kérdést.

Egyetlen nagy igazságtalanság van a trianoni békében. A határmenti városok: Kassa-Nagyvárad-Arad-Eszék. Ezeknek tényleg Magyarországhoz kellene igazságosan tartoznia. De olyan, hogy 100%-os igazság, olyan úgysincs, ezért érdmes körbenézni pl. Dél-Tirol kérdésében. Igazságosan osztrák terület lenne, de nem a visszacsatolás volt a MINDENKI SZÁMÁRA MEGNYUGTATÓ megoldás, hanem a nagyfokú autonómia, a nyelv használata, iskolák stb. Ezért folyamatosan kell küzdenünk, minden magyar párt küzd is érte, ez rendben is van.

Más oldalról pedig az USA-ban megvan mind az 50 állam határa. És akkor mi van? Ha kedvem szottyan, odébbköltözök kettővel. Akkor én hazaáruló vagyok? Nem, mert van USA. Ugyanígy kell lennie Európának is.Aki még mindig 50 országnak képzeli Európát, és 10 (15) millióban képzeli el a jövőjét, az le van maradva, mikor az USA-Kanada 350 millió, Kína 1,3, India 1,2 milliárd. Tök felesleges Magyarország határaival foglalkozni, arra energiát pazarolni. A határoknak meg kell szűnni, a földrajzatlaszokban a helyük, a való életben nem is akarom tudni, hogy mikor hol vagyok. és ez pontosan középkori, hagyományo, árpád-sávos világszemlélet, még a nemzetállamok előttről, szóval igaz magyar nem újrarajzolni, hanem eltörölni akarhatja csak a határokat.

Vincenzo90 2009.05.19. 23:53:38

@futura: őrült lehetőség? hol? XD

futura 2009.05.20. 00:08:08

@Vincenzo90: "őrült lehetőség" = komoly lehetőség: jelen esetben egy túlzó jelző, mint pl. marha nagy, tébolyító illat, eszement vállalkozás stb.

Joe84 2009.05.20. 00:22:32

@is:
A szabadságharc nem tartozik ide. Ez nem bizonyítja azt, hogy a horvátok el voltak nyomva majdnem 1000 éven keresztül. Ez inkább a történelmi tények kiforgatása és átértelmezése.

Az, hogy nincsenek határok nem jelent mindenre megoldást. Sok okoska az EU-tól is azt várta, hogy majd megoldódik Trianon. Nem! Az utódállamokban ugyan úgy lábbal tiporják a magyar emberek jogait, kultúráját, ugyan úgy gyűlölik őket. Nem olyan nehéz ezt átlátni...

Azasöndör 2009.05.20. 00:30:38

így van, @Joe84: de ehhez az EU elég jó terep lenne, sok alkalmat adna, lehetőséget, ha a külpolitikánk nem lenne ilyen végtelenül nyunyi.

Azasöndör 2009.05.20. 00:44:43

@futura: "Most komolyan.
Azt hiszitek, a régi határok visszaállítása, megoldana bármilyen problémát is."

ezt kinek címezted? mondott ilyet valaki?

egyébként "bármilyen" problémából, ami megoldódhatna, tudnék mondani ezret, pl. nem csak napi egy busz lenne Szegedről Zentára :)

TuszFeri 2009.05.20. 02:20:23

Szerintem igenis fontos NagyMO-rol beszelni, de csak miutan megallapodtunk, milyen pozban basszuk meg Giselle Bundchent.

Fontos a valoszinusegi sorrend!

Nos, ki melyik figurara szavaz?

TuszFeri 2009.05.20. 02:29:05

@is: az USA hasonlattal az a baj, hogy ez egy elegge homogen orszag. Akamelyik allamba mesz, ugyanaz a strip mall, Wendy's, Appleby's, WalMart, Starbucks, faszom, etc. van. Meg Hawaii-ban is. Ez a terulet megvan toltve 300 millio, nagyreszt gyokertelen emberrel akiknek a tortelnelem az elso Batman fuzet megjeleneset vagy Joe DiMaggio 56-szoros szeriajat jelenti.

Europa (meg) nem ilyen. Ettol fuggetlenul az elvvel egyetertek, csak nem lesz olyan egyszeru.

Nehez buszken orizni a sajat kulturadat, de kozbe nem lenezni a maset. Nehez ugy gondolni, hogy nagyapam lotte annak a masiknak a nagyapjat, de ettol mindketten cool-ok vagyunk.

Igy kellene lennie, csak nehez.

Dr. Kocsis László · http://naczivadasz.com/ 2009.05.20. 07:18:37

A szomszédos, a szlovákok ezer éves történelemével már rég jogosan alátámasztott határokat ne vitassa egyetlen vérmagyar szarházi se. Már csak azért se, mert minden magyar egyenként egy személyben felelős a háború alatt történt zsidó mészárlásokért!

Igen, minden magyar bűnös, így még véletlenül se csorogjon a nyála más jogos tulajdonára!

Meg kell bűnhődniük, mivel "más emberek lemészárlása, kirablása, megerőszakolása"(?) és módszeres irtogatása megbocsájthatatlan bűn, bizonyítottan a magyarok bujtották fel a németeket is.

Éljenek a zsidó blogok, amelyek nem félnek a fertő nyomába lépni, be is boomarkoltam! Elhati!

o33o · http://gyep.hu 2009.05.20. 08:16:01

igazából elégedjen meg a magyarság azzal amije van, azt sem tudja normálisan kormányozni, egyszerűen nem tud mit kezdeni az értékeivel.
Ami érték volt itt, azt a politikusok már bagóért kiárulták, a tanult tudósaink külföldre mentek, a vidék lassan de biztosan megy tönkre, az oktatás, egészségügy, szolgáltatóipar, közszféra. Az állampolgárok pedig szavaznak akire tudnak/akarnak, nagyjágból mindegy is kire, hiszen embernyúzó mind. Mi a sz@rnak kellene még új föld, és új terület? Ezzel sem tudtok mit kezdeni...

ZON 2009.05.20. 08:18:13

@Azasöndör: sajnos, tényleg adok-kapok alapon működik. A visszaadott pofon általában nagyobb, mint a kapott.
Az pedig, hogy néhány jeles személy elismert tagja lett a magyarságnak, nem jelenti azt, hogy a teljes nemzetiség megkapta az igényei szerinti jogokat.(lásd később :"díszzsidó")

Jedlik 2009.05.20. 08:18:17

Ennyi hülyét!
Jaj, most én is olyanná lettem.

krampam 2009.05.20. 08:22:46

@Wita.hu Joe: "Miért akarná bárki is azokat a részeket, ahol nem magyarok laknak/laktak?"

De buta vagy...
Ilyen alapon például adjuk Szlovákiának Pilisszentlászlót. Illetve Cinkotát is. De adhatjuk Romániának Gyulát. Vagy esetleg adjuk Szerbiának Szentendrét...

Micsoda sötötség honol a fejekben, Úristen!

Egy ország nem attól az, ami, mert azonos nemzetiségűek lakják. Lásd Svájc. Mi nem elsősorban a magyar testvéreink miatt akarjuk a régi rendet, hanem mert az úgy egész. És persze semmi baj a más nemzetiségűekkel. Tótok is jól megvoltak 1000 évig...

Locke 2009.05.20. 08:26:24

A legjobb lenne ha oda jutnánk el, hogy leszarhatjuk a határokat, de büszkén emelhetjük föl nemhogy az árpád sávos, de a piros-fehér-zöld lobogót is. Ez az egyetlen ország a világon, ahol a nemzeti jelképeket annyira lejáratta a politika, hogy lassan szégyen lesz használni őket, mert ha valaki használja, arra egyből rásütik a szélsőjobbos jelzőt. A határok pedig? Addig léteznek, amíg van ember aki meg akarja változtatni őket.

Void Bunkoid 2009.05.20. 08:33:50

Húdehosszú marhaságömleny :)

Igazából én mindig azt szoktam röviden mondani, hogy a trianoni békeszerződés alapvetően igazságtalan dolog volt (gyakorlatilag az egész világon nem volt még egy ilyen azóta sem, hogy egy 'legális' békeszerződés keretében ekkora szinten nyirbáltak meg egy országot, még akkor is, ha egy háború úgymond kirobbantója, tessék megtekinteni a Harmadik Birodalom, majd a háború utáni NSZK/NDK területeit, mennyit csökkentek, pedig ők aztán igazán gonoszak voltak...).

Tehát maga a dolog csakugyan rossz és igazságtalan volt felénk, VISZONT erről valahogy felesleges és értelmetlen dolog _90 év_ múlva vitázni. Ennyi erővel foghatnánk a Gripenjeinket, és mondjuk lebombázhatnánk Ankarát, mert volt pofájuk majd' 500 évvel ezelőtt megszállni minket, majd itt ülni több mint másfélszáz évig.

Vagy pl Mexikó hadat üzenhetne Spanyolországnak, hogy mit képzeltek ők, hogy csak úgy idejöttek, mocsok módon elkezdtek mészárolgatni, meg még el is nyomták a helyi finom azték kultúrát és rájuk erőltették ezt a keresztény sz*rt :)

Sz'al értitek na, a revízió jogos lenne, de ezt nem 2009-ben kellene annyira erőltetni, hanem mondjuk 1929-cel bezárólag kellett volna. Akkor még lett volna értelme...

Ленина · http://szanalmas.hu 2009.05.20. 08:48:28

amilyen a vasúthálózat, elég nekünk ekkora ország.. :)

EMU 2009.05.20. 09:08:17

@csepeszil: A székelyek nem is magyarok, mielőtt habzó szájjal nekilátnál egyívásúskodni velük. Genetikailag bebizonyítottan valami más eredetű nép. Csak amilyen szerencsétlenek, pont magyarul tanultak meg. No erre fel öleljük mi keblünkre őket, meg magyarkodunk határtalanul meg adunk majd állampolgárságot nekik. Mert tetszik a hiúságunknak, hogy van egy nép, amelyik kivételesen bír minket, mert még egy ilyen nincs a bolygón, hozzáteszem teljesen normális, hogy ezt a népséget utálják, el kell csak olvasni a fenti hozzászólásháborút.

_adri_ 2009.05.21. 21:02:45

"Nincs mese, itt kell élnünk, leszámolva egykori kalandozásaink (más emberek lemészárlása, kirablása, megerőszakolása) emlékével."

azt kihagytad h itt kell élnünk ilyenekkel mint pl TE!!!!

EGYES NÉPEK MANAPSÁG IS EZT CSINÁLJÁK A GÁZAI ÖVEZETBEN!! ARRÓL MIKOR OLVASUNK???
kb soha... ez az index...

_adri_ 2009.05.21. 21:21:45

@EMU: szánalmas vagy:D:D

a hozzászólásod székely része a legkevésbé sem érdekel, "nagymagyarországot" sem akarok, de ezt az ócska "mindenki utál minket" dumát már el kellene felejteni.
miért lennénk mi kevesebbek a világ szemében mint szlovákia, románia, ukrajna, szerbia?????
ott nincsenek nacionalisták??? dehogynem, nem is kevesen. max ott nincsenek olyanok akik utálják a saját országukat.

tényleg nem értem h miért hiszik sokan h minket utálnak, a szomszédainkat meg szeretik??
pl egy indonéz ha meghallja h magyar, akkor egyből arra gondol h "fú, de utálom azokat..."

mind1

kívánok neked és a hozzád hasonlóknak további kisebbségi komplexussal megfűszerezett frusztrált "szép" éveket!!! :D:D:D

MathiasRex (törölt) 2009.07.27. 05:53:15

Én ugyan szintén a kevésbé tájékozodott történelmileg csoporthoz tartozok,és a téma is már régi azért leirnám a véleményem.
Biztos vagyok benne akik itt irnak,hétköznapi személyek. (Nem politikusok,nem történészek stb)
Tulajdonképpen miért is akarnak az emberek ujra Nagy Magyarországot ? Most azokrol beszélek akik az "anya országban" élnek.
Mert valaha a mienk volt az a terület ?
Ezek az emberek számára mi változna ha vissza lennének csatolva a területek ?
Semmi.Ezek az emberek fellépnek az internetre és leirják a véleményüket és ezzel vége is a dolognak. Játszunk egy kicsit a fantáziával,tekerjük vissza az idő kerekét. Vajon ezek az emberek mit tennének,megakadályoznának bármit is, vagy megtudnának változtatni bármit ?
Nem egyébb ez az egész mint egy szellemi kalandozás. Ülünk a kényelmes fotelben közben sörözgetünk,bámuljuk a monitort és osszuk az észt. Aztán megyünk a melohelyekre,tapossuk a malmot, az utcán fapofával érdektelenül elmegyünk egymás mellett.Esetenként még cserben is hagyjuk egymást.Sőt egymást ütjük verjük.
Amikor szavazás van ugy kell a médiákban könyörögni ugyanmár léci gyertek szavazni.
Akkor milyen összefogásrol is van szó ?
A fogalom és az eszmei törekvés szép és jó,hogy nagy Magyarország de ahhoz ebben az országban,és talán még a külföldön élő magyaroknak is felkell nőni. Egy ilyen "kis" országot sem vagyunk képesek rendesen irányitani hátmég egy "nagyot"
Ami pedig a személyes véleményem,hogy nem az számit hogy a térképen hol vannak a határok megrajzolva.Nem a papirra rajzolt kép mérete a lényeg. Tök mindegy hogy melyik ország lakója. Valoszinüleg tartom ugyanugy elmennénk egymás mellett fapofával és érdektelenül. Disco után ugyanugy ütnénk vernénk egymást. Nem változna semmi. Első sorban az emberek fejében kell rendet tenni,kialakitani egy helyes élet meglátási dolgot. Attol hogy az arabok ölik egymást miért kéne nekünk is ?
Ahogy a mondás is van, "A győztest soha nem kéri számom senki semmilyen tettéről"
Nem vagyok történész de szerintem amikor elvették a területeket,könyem meglehet hogy még szerencsések voltunk igy is és örülhetünk "csak" ennyit. Abban az időben jóval nagyobb volt a nemzeti öntudat. Az emberek jobban összetartottak,mégis elbukták. Akkor mit akarhatunk mi ma ? Csak 1 dolgot emelnék ki. Katonaság. Mai fiatalok azt sem tudják milyen az. Akik (mint én is) voltak még katonák amikor kötelező volt,mit tanultunk meg ? Megtanultunk takaritani,kb ennyi.
Szerintem a nagy magyarország gondolata helyett töprengjünk más dolgokon. Tegyük rendbe saját életünk,tegyük rendbe "csonka" országunk aztán ha már minden rendben van és nincs más dolgunk akkor gondolkodjunk ilyesmin. De egyenlőre ott tartunk 2009 ben több száz gyermek éhezik magyarországon.Nincs normális lakhelyük. A szülök nem érzik a biztonságot amit adhatnának a gyermekeiknek.Lassan az egész ország munkanélküli lesz...és még lehetne sorolni a dolgokat.

MathiasRex (törölt) 2009.07.27. 06:18:43

Ami pedig az országimázs dolgot illeti,ami hát első sorban külföld felé mutatna egy képet rólunk,annak mindenképen a barátság,összetartás és higgadt békés egymás mellett élésről kell hogy szóljon.
Sajna még manapság is sok külföldinek a Magyarország illetve a magyar szórol a csikós, a lovak a paprika meg a gulyás jut eszébe.Én jobban örülnék ha a békesség és a becsület jutna eszébe. (meg nem a fehér fogak,ez kész vicc :) )
süti beállítások módosítása