Olvasóilevél-írók visszatérő panasza, hogy a magyarok szinte beteges módon ostorozzák magukat, nem büszkék az eredményeikre, és a legszebb, árvalányhajjal szegélyezett utunkon is csak a kátyúkra figyelünk. Nem mentség, de úgy tűnik kevésbé nagy múltú, és nyilván érdemtelenül túlértékelt nemzeteknek sem csak a flittereső és tűzijáték jut az eszükbe, ha saját valóságukat kell egy képben összefoglalni.
![3238 by alex bogusky02](http://kep.index.hu/1/0/112_7dcd340d84f762eba80aa538b0c527f7/504517_808a9918a35d36b422097cb62799b3ed_wm.jpg)
Legalábbis erről tanúskodnak a
papermag.com című lap új Amerikát bemutató imázsötletei. A magazin arra kért fel neves kommunikációs szakembereket és művészeket, hogy készítsenek képet, amely arra a kérdésre válaszol: Hogyan márkáznád újra Amerikát?
A képek tanúsága szerint a szakembereket és művészeket két téma mozgatja. Még mindig tart az Obama győzelme miatti katarzis. A mosolyt azonban letörli a válság adta pofon.
Az amerikaiakat láthatóan megrázta az, ami a világnak ezen a felén mindennapos tapasztalat, miszerint a dolgok nem mindig úgy alakulnak, mint egy remek filmben.
Kattintgassák végig a képeket, és ha van ötletük Magyarország újramárkázására, küldjék el a fa[ide a kukacot]mail.index.hu címre, hogy összegyűjtve bemutathassuk, majd messzemenő következtetéseket vonjunk le.